Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goede snelle service
Lang niet geweest maar kon binnen een week terecht. Er was daarom al een langere afspraak gepland...
Lees meer
Net en vriendelijke tandartsen praktijk
Worden er al jaren netjes en goed geholpen

Zeer goed geholpen
De tandarts en ook de mondhygieniste zijn vakbekrame mensen die hun beroep zeer goed uitoefenen.

Deskundig en goed geholpen
Vriendelijk en vakkundig

Zeer vakkundig
Zeer goede uitleg wat er gaat gebeuren en een vakkundige behandeling

Een fijne tandarts praktijk
Het is fijn om te zien hoe gemakkelijk ikzelf onze zoon en schoondochter en vooral onze twee klei...
Lees meer
snel, duidelijk en vriendelijk
tevreden

Nieuwe tandarts, rustig, lief en aandacht voor de persoon
Erg goed

Vakkundig en duidelijk
Er werd duidelijk vertelt wat er werd gedaan, ook nog met grapjes tussendoor Het enigste nadeel ...
Lees meer
prettig en vertrouwd
We komen al 20 jaar bij onze tandarts, hij werkt rustig, kan goed uitleggen, en goed overleggen. ...
Lees meer
Goede uitleg tijdens de behandeling
Fijne pijn loze ervaring

Ik voelde me gezien
Er werd niet over mijn hoofd gesproken over privézaken etc. Er was contact met mij en alle hande...
Lees meer
goed
Pijnloos snel geholpen.

Prettig geholpen
Vriendelijk, prettig en secuur geholpen

Prima!
Prima geholpen!!!!

Klantgericht. Oog voor de persoon.
Ontzettend vriendelijk behandeld. Word echt naar jou als persoon gekeken. Ga zo door!

Goed
Fijne vlotte behandeling

Ontzettend geruststellend
Ik was ontzettende bang Maar er was heel veel begrip voor Ze stelden me op me gemak Was heel fijn

Snel en vakkundig geholpen
Vriendelijk personeel , zeer snel geholpen

Professioneel
Er wordt de tijd genomen om dingen uit te leggen

Goed
Goed

voldoende
voldoende

Fijne rustige sfeer
Fijne tandarts in mijn geval mond hygiëniste Prijzen zijn wel behoorlijk gestegen de afgelopen ...
Lees meer
Goed
Houd overal rekening mee, heel fijn!