Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
25 september 2023

Goede snelle service

Lang niet geweest maar kon binnen een week terecht. Er was daarom al een langere afspraak gepland...

Lees meer
25 september 2023

Net en vriendelijke tandartsen praktijk

Worden er al jaren netjes en goed geholpen

24 september 2023

Zeer goed geholpen

De tandarts en ook de mondhygieniste zijn vakbekrame mensen die hun beroep zeer goed uitoefenen.

24 september 2023

Deskundig en goed geholpen

Vriendelijk en vakkundig

24 september 2023

Zeer vakkundig

Zeer goede uitleg wat er gaat gebeuren en een vakkundige behandeling

23 september 2023

Een fijne tandarts praktijk

Het is fijn om te zien hoe gemakkelijk ikzelf onze zoon en schoondochter en vooral onze twee klei...

Lees meer
23 september 2023

snel, duidelijk en vriendelijk

tevreden

23 september 2023

Nieuwe tandarts, rustig, lief en aandacht voor de persoon

Erg goed

22 september 2023

Vakkundig en duidelijk

Er werd duidelijk vertelt wat er werd gedaan, ook nog met grapjes tussendoor Het enigste nadeel ...

Lees meer
22 september 2023

prettig en vertrouwd

We komen al 20 jaar bij onze tandarts, hij werkt rustig, kan goed uitleggen, en goed overleggen. ...

Lees meer
22 september 2023

Goede uitleg tijdens de behandeling

Fijne pijn loze ervaring

22 september 2023

Ik voelde me gezien

Er werd niet over mijn hoofd gesproken over privézaken etc. Er was contact met mij en alle hande...

Lees meer
22 september 2023

goed

Pijnloos snel geholpen.

22 september 2023

Prettig geholpen

Vriendelijk, prettig en secuur geholpen

22 september 2023

Prima!

Prima geholpen!!!!

21 september 2023

Klantgericht. Oog voor de persoon.

Ontzettend vriendelijk behandeld. Word echt naar jou als persoon gekeken. Ga zo door!

20 september 2023

Goed

Fijne vlotte behandeling

20 september 2023

Ontzettend geruststellend

Ik was ontzettende bang Maar er was heel veel begrip voor Ze stelden me op me gemak Was heel fijn

20 september 2023

Snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk personeel , zeer snel geholpen

19 september 2023

Professioneel

Er wordt de tijd genomen om dingen uit te leggen

19 september 2023

Goed

Goed

18 september 2023

voldoende

voldoende

17 september 2023

Fijne rustige sfeer

Fijne tandarts in mijn geval mond hygiëniste Prijzen zijn wel behoorlijk gestegen de afgelopen ...

Lees meer
17 september 2023

Goed

Houd overal rekening mee, heel fijn!

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken

Tandartsenpraktijk de Wielkamp
Wielkamp 1C
5301 DB
Zaltbommel
Di
8:15 - 12:00
13:00 - 17:00